Ebba&Didrik

Ska berätta något viktigt.. Jo det går att se en otroligt välgjord serie på svt play nämligen kultserien: Ebba och Didrik. Så himelens bra den är. Den får mig att vilja flytta söder ut, till sydkusten. Fast jag vet att det blåser så där.
Jag åkte till stan tidigare och bytte ut en grej jag köpte för ett tag sen som inte var komplett. Passade oxå på att utnyttja mitt presentkort på 50kr som jag fick sist jag handlade på HM. Köpte bindor och en hårborste, fick lägga till 19kr till presentkortet. Jag har inte beställt nytt VISA kort än. Vet inte varför jag skjutit upp det. När jag väl gör det och får hem det, så ska jag nog köpa ett flätat skärp som jag hittade på HM.
Idag kom en ny podcast med Filip&Fredrik, skaså småningom ta med datapatan in till köksregionen och koppla in mitt lilla högtalarsystem för att kunna lyssna pensionärshögt medan jag diskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0