Ibland är det svårt att avgöra.

I torsdags gick vi till hemlingby och där sprang vi 3km, eller mindre egentligen, sprang väl mellan 50 och 200m och gick mellan 10 och 50 och sprang sen igen. På Fredagen tog vi ledigt och jag började må jätte dåligt. Blev varm och hängig, och frös i mellan åt. Kände mig spyfärdig så pass att jag faktiskt sjukanmälde mig till idag. Tänkte att jag fått en försenade vinterkräksjuka, eller ngnslags magsjuka. Mne dte kom ingenting, fick bara gå in på toaletten och spotta en massa. Idag vaknade jag dock och kände mig bättre. Är lite konstig men tror faktiskt att det kan ha med den ökade motionen att göra. Hör hört att man kan bli sjuk när man börjar träna, kroppen får typ en chock. Sån meskropp man har. Haha.
Aja ringde idag och sa att jag inte var sjuk ändå. Jag veeet pinsamt, men vafan hade jag inte ringt hade jag säkerligen legat och spytt halva natten och behövt ringa på morgonen och det är tamifan ännu jobbigare. Så nu får jag jobba kvällen ikv, de är bra då förlorade jag bara 3h timmar ist för 8..
Nu ska jag dammsuga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0