Lite skola..

Vilken otroligt givande lektion jag just var på. Och vilken lärare! Väldigt imponerande kvinna, ska bli kul att komma in på feminism oxå.
Nu har jag massor att läsa. Längtar tills den feministiska boken kommer, skynda på nu adlibris, har gått över en vecka damn it..
Trodde faktiskt inte det var ngn skola idag, tog en rejäl sovmorgon och sen morgonrundan(dne tar typ en halvtimma att gå) kom hem och började koka ägg för en riktig långfrukost. Men loggar snabbt in på datorn för att kolla när nästa lektion är, då är klockan 12.40 och de står på studentportalen att vår lektion börjar 13:00. PANIKEN! av med mjukisbyxorna på med jeans, snabbplatta luggen, och borst atä'nderna. Sen cyklade jag iväg som en toka. Kom fram i precis rätt tid för tat inse att inga av mina kurskamrater finns där, smsade d ejag har nr till och fråga om de var inställt. Fick svar att vi skulle börja flrst 14.15. Och att det stått på blackboard. Åååååååååååååååååhh. Så onödigt med den stressiga starten. Och eftersom jag råkat spärra mitt fucking VISA kort så kunde jag inte köpa ngn dyrmacka heller. Köpte en liten latte för småpengar jag hittade i väskan. Sen innan lektionen så hittade jag två tjugor i väskan, yay, köpte en banan och lite godis i pausen.
Nu har jag rastat hundarna igen, åter en halvtimma, Phoebe fick vara lös och hon har ätit så mkt bröd och annan skit som folk slänge romkring sig att hon komemr få en halvmatsked till mat ikv.
Igår gick jag och hundarna en mil. Vi kom hem vid 19:00 tiden. Hann lyssna på två dokumentärer.

Kommentarer
Postat av: mom

jag har också varit på en givande lektion :-)

2012-04-13 @ 20:40:22
URL: http://byhola101.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0