Nyttighets känslan

Så skönt det var, känns dubbelt nyttigt att lyssna på P3dokumentär och motionera samtidigt.. Gick lugnt och stannade när vovs ville på vägen dit, sen gick vi snabbt 5km och när de ville stanna så gjorde jag knälyft på stället. Sen gick vi en bit på 3km och efter det hem i vanlig tackt. Stannade till vid en lekplats där Andersbergs hundgrupp hade en träff. Har säkert gått närmare en mil, eftersom det är en bit till Hamlingby juh.. Men 5km ren motion kan jag stolt tillgodo räkna mig. Märker att jag blivit mer intresserad av hur långt jag går efter att jag upptäckte runkeeper, som jag inte ens använder längre(iom att man inte kan använda mobilen i övrigt när de programmet är aktiverat), förr mätte jag mina prommenader i tid, nu i km. Ska nog köpa nikeskor så jag kan få de där grejen i skon som mäter av steg, längd, tid och som går att synka med sin mobil. Kanske ge mig själv i födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0