Oj vad mkt jag har fått gjort inom 5 år!

Har jobbat 13,5h hitills i helgen och har 5h kvar. Ikv ska jag jobba med Elias, jihooo var alldeles för länge sedan. Har inte sovit mellan jobbpassen, den här helgen. Endast sovit 5,5h per natt, så bra där mig själv. *klapp, klapp på axeln* Jag har inte gjort så mkt dock, mest datat och druckit kaffe, suttit ute på altanen och så där. Men idag ägnade jag en timme åt att lägga upp en livsplan. Nej kommer icket lägga ut den här, den är hemlig och its personal. Men vill ha era duktighetspoäng ändå.
Ne nu ska jag och vovvarna ut på en runda.

Kommentarer
Postat av: mom

OK, här:

10 duktighetspoäng!

Det är maxpoäng :-)

pok mom

2012-04-15 @ 19:40:27
URL: http://byhola101.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0