Tillåt mig drömma

Mina broshor är fulla och glada och jag önskar jag var med dem och firade in våren. Men ist ska jag tvätta från 00 - 04. Men kanske nästa år. Allt kan hända på ett år.
Har jobbat till kvart i tio fyra dagar i rad, är rätt slut så tar det lugnt ist.
Jag vann inte drömvinsten den här helgen heller, blir lika förvånad varje gång. När (:P) jag vinner köper jag mig en stor tvåa i Stockholm. Tills dess söker jag hyreslägenheter i alla möjliga storlekar i förorterna. Jag vill bo billigt, eftersom jag ska vara student och inte tror jag kommer kunna jobba sååå mkt till att börja med. Jag vill bo lagom stort, helst precis som nu fast en liten aning större kök, så matbordet kan bo där inne. Rymd is important. Balkong eller altan oxå. Ja det kan hända jag inte kan få allt, men tillåt mig drömma damn it to hell. Badkar är essensiellt. Jag döööööör utan, särskillt på vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0