Tror inte jag kommer ångra detta

Idag har jag gjort mig av med den stora klumpiga tvmöbeln och tv:n lika så.. Gjort en liten om-möblering. Tycker det blir bättre och bättre i mitt lilla hem.
För mig är det ett ständigt pågående projekt att hitta den perfekta möbleringen där det är maximal rymd och allt är lätt-tilgängligt, lättarbetat och helst skare va snyggt oxå.
Vill poängtera att jag inte gör ngt slags statement som gör mig av med tv:n. Följer många program via svt play och andra kanalers streamingtjänster. Kommer förmodligen skaffa tv den dagen jag har råd med en plattis. Min tjocktv hade störigt ljud och de gjorde att jag ogärna nyttjade den. Dock önskar jag innerligt att jag kunde sluta lägga så mkt tid på internet och tv, och ägna mig åt mer härliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0