Fuck you förkylning! Fuck you!

Jag blir ofta sjuk när det är dags för ngt roligt. Som idag. Vi är några från klassen som ska käka och dricka, som en liten avslutning på kursen. På mitt initiativ. Redan igår vaknade jag med svullen hals och svårt att svälja. Jobbade ändå. Väl hemma blev jag ju jätte sjuk och orkade typ bara dricka varmt och titta på Greys Anatomy till 4 på natten. Eftersom jag var så täppt att jag knappt kunde andas, blev jag inte sömnig. somnade iaf och vaknade vid 9.
Man kan tro att jag är man som jag gnäller om en förkylning, men jag har väl lika mkt rätt att gnälla som alla skit män i världen. Och jag skiter i det. Jag skiter i att jag är sjuk, ska ändå träffa Jennifer kl 14. Och sen vara med på avslutningsfetsen kl 19. SÅ DET SÅ! Jag är trött på att missa alla roliga saker. Har druckit dubbel dos cvitamin, tagit en ipren, druckit två muggar te. Tagit ett varmt bad och haft tigerbalsam under näsan, sköljt näsan. Im ready!

Kommentarer
Postat av: mom

hoppas det gick bra! kram!

2012-06-14 @ 20:13:04
URL: http://byhola101.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0