Jävla trötthet!

Kämpar mot tröttheten. Har saker att göra juh. Läsning framför allt, men oxå städning. Två otroooligt inspirerande saker. Gillar ju egentligen att läsa, det är kul när man är färdig och har lärt sig en massa. Men just att sätta sig och läsa när man måste, aaarrgh. Städning är ett nödvändiogt ont som är kul ungefär 1 av 10 gånger. Kul med resultatet dock. Jag klev upp vid 9, var vid skolan vid 10. Frukostfikade med Karolina och sen läste jag i 30min. Cykla hem och tog med hundarna tillbaka till skolan, satt på gräset mot ett träd och läste i 25minuter, sen gick vi en omväg hem. Då diskade jag undan och gjorde mat. Nu har jag precis ätit och är proppmätt och jätte trött.
Vill bara inta soffläge och vila framför tvserier av olika slag tills det är dags att sova. Eller gå och lägga mig redan nu för att sova iaf ett par timmar.
När jag städar lyssnar jag på podcasts, har hört precis alla av Filip & Fredrik. Men har så smått börjat upptäcka fler. Nu börjar alla starta podcasts och de är ju bara för härligt. Älskar att lyssna på prat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0