Nämen jag har lärt mig sitta på äldre dar

Har köpt 7 låtar på cdon idag, det var väldigt länge sedan jag köpte musik, radio, spotify, youtube har lixom varit nog för mig. Men nu ville jag ha specifika låtar i mp3 och då var det bara att konsumera. Först försökte jag på itunes men det fungerade ju pissdåligt för jag var tvungen att vara påd en amerikanska affären för att handla men iom att jag inte har en amerikansk zip code osv så kunde jag int ebli kund. Men kära cdon funkade. Den dyraste låten kostade 19kr men de flesta kostade 9:90 överkomligt tyckte jag. Skönt att man kan plocka ut de låtar man verklgien vill ha. Så smidigt det var att ladda ner det, tog knappt en sekund ens.  Framtiden har kommit även till mig. Fanx Gawd
Nu ska jag repeta dessa 7 låtar och ta med vovs och springa trean i hemlingby. Minsann. Måste inom kort konsuemra bättre träningskläder, blev för snål på stadium, tycker tights borde vara billigare än det var och dte var dessutom inte mkt att välja mellan.
Ännu en intressant dag vah?
5h i skolan både idag och igår, skryteliskryt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0