ekonomi

Har jobbat med vårt grupparbete idag igen. som vanligt typ 5h. Vi jobbar bra ihop!
Det har blivit många köpes-latte senaste dagarna. men de var jag värd, smoothisarna oxå! Sen jag flyttade till min etta, har min ekonomi vänt, totalt. Självklart beror det på att jag sålde bilen oxå.
Saknar att ha bil ibland, som när jag vill hälsa på släkt och vänner eller åka till ikea. Saknar att köra bil oxå, har alltid tyckt att det är roligt. En vacker dag har jag bil igen och tills dess klarar jag mig bra med cykel och springskor och köper lyxkaffe och godis och andra onyttigheter för pengarna jag sparar.
Har jag sagt att jag möblerat om, Ja igen. Nu står sängen precis vid fönstret och jag lägger mig så att jag hamnar mitt i luftströmmen från vädringsfönstret.
Åh så härligt jag sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0